[Gelistirici] [paketler-commits] r72543 - in 2009/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace: . files/pardus

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 18:12:19 EEST

Çarşamba 15 Temmuz 2009 günü (saat 15:00:47) Emre Erenoglu şunları yazmıştı:

> Iyi de simdi tiklamak gerekecek. Eskiden i varsa birseyler olup bittigini
> anliyorduk. Simdi tiklamadan anlayamayacagiz gibi...

Plasma listesinde, bildirim olduğunda simgenin hareket etmesinden -olduğu
yerde dönmesinden- bahsediliyordu. 4.3 e girdi mi bilmiyorum.

Siyah-beyaz yapmak da güzel fikir bence.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>