[Gelistirici] [paketler-commits] r72543 - in 2009/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace: . files/pardus

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 17:04:12 EEST

2009/7/15 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>:
> İkon bunlar, pasif durumları da her zaman bw dir her ikon için geçerli.
> İkonlar ile oynayamayız belirli özellikleri var.

Simgelerin pasif durumları öntanımlı olarak yarı saydam "griye"
şekildedir. BW değildir yani. Simgenin pasif halinin ayarını KDE'den
okuyacaksa onu bambaşka yapabilirsiniz diğer bir deyişle. yarı saydam
gri olmak zorunda değildir. Dolayısıyla BW yapmakla pasifleştirmek
aynı şey değil.

Simgenin BW bir kopyasını alıp pasif haldeyken o kopyayı kullanmasını
sağlarsanız NM simgesinde yaşanan sorun yaşanır, sistem ayarlarını
'takmayan' bir simge elde ederiz (NM simgesinde yaşanan sorun:
Simgelerinizin öntanımlı, etkin ve pasifleştirilmiş ayarlarını
değiştirin, NM bunu dinlemez, hep aynı şekilde görünür, bununla ilgili
hata kaydı dahi girmiştim, düzeltilmedi ayrı konu). Simge pasif
haldeyken nasıl görüneceğine dair ayar KDE'deki ayara göre
güncellenecekse problem yok elbette, ama simgeyi BR yapınca pasif hale
getirmiş olmuyorsunuz, söylediğim o.