[Gelistirici] [paketler-commits] r72543 - in 2009/devel/desktop/kde/base/kdebase-workspace: . files/pardus

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 14:53:19 EEST

2009/7/15 Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr>:
> Yok, her uyarı penceresi gelmeden önce ortaya çıkıp sonradan kaybolan "i"
> ikonunun hiç kaybolmamasını ve her uyarı geldiğinde panelin üzerinde yaşanan
> küçük depremlerin olmamasını sağlıyor :) Yani "i" ikonu her zaman gözüküyor bu
> yama ile...

Bildirilmesi gereken hiçbir şey olmasa bile o simgenin orada olması
yanlış değil mi? Örnek veriyorum, benim farklı yerlerden kopyalamam
gereken 100GB dosya var. İlkine başlıyorum, 20GB dosya kopyalamaya
başlıyor, yeni bir kopyalamaya başlamadan önce onun bitmesini
bekliyorum. Kopyalamanın bittiğini de simgenin kaybolmasından
anlıyorum. Sonuçta o simgenin görünüp kaybolmasının bir esprisi var.
Bu yamayla ben kopyalamanın bittiğini nasıl anlayacağım, tıkladığımda
herhangi bir bildiri çıkmayınca mı? Bu kullanışlılığı düşür müyor mu?