[Gelistirici] Çeviri için svn property kullanımı

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 09:38:46 EEST

Selam,

Perşembe 09 Temmuz 2009 günü (saat 12:30:35) Necmettin Begiter şunları
yazmıştı:

> Böyle bir sistemle çeviri gerektiren dosyaları süzmenin çok
> kolaylaşacağını ve çeviri portalı konusunda önemli bir adım
> atabileceğimizi düşünüyorum. Yorum, öneri ve eleştirileriniz, bu
> sistemin uygulamaya geçirilmesine bakışınız?

Güzel olur, sürümden sonra test edelim.

Senin önerine ek olarak KDE'nin kullandığı "CCMAIL:kde-core-devel" kancası
gibi bir yöntem de kullanabiliriz. Pot dosyası değiştiğinde, geliştirici
BUG:FIXED gibi commit loguna

CCMAIL:pardus-translators at pardus.org.tr

yazıp translators listesine mail düşürmesiyle de çevirmenleri çeviriye davet
edebilir bence.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>