[Gelistirici] Smolt Privacy Policy metni

Fethican Coskuner fethicanc at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 00:13:01 EEST

Merhaba,

Smolt'un gizlilik sözleşme metninde yer alan aşağıdaki bölümde bahsedilenler
bizim sunucularımız için de  geçerli midir? Ben bu metinde Fedora
sunucularından bahsedilen yerleri ,kendi sunucumuzu çalıştırdığımız için,
Pardus sunucuları olarak değiştiriyorum fakat işin hukuksal tarafında bir
sakatlık çıkarmak ta istemem doğrusu. :)

-------
" In Fedora's smolt install all web traffic goes through a proxy server
first.  This is the only place IP addresses are being logged and they are
kept on that server for a period of 4 weeks at which time log rotation
removes these logs.  The Fedora Project does not aggregate ip addresses in
the smolt database.  These logs are private and will not be available to the
general public. "
-------

Ayrıca tam metni de (orijinali ve bizim kullanacağımız olarak 2 ayrı metin)
eklenti olarak yolluyorum. Bu işlerden anlayanlar bir göz gezdirip varsa
hatalar-eksiklikler bildirirlerse sevinirim. Lakin bu tür metinlerde
yapacağımız hataların başımıza iş açabileceğini düşünüyorum (bilmediğim için
abartıyor da olabilirim tabi... ).

İyi çalışmalar.
---
Fethican