[Gelistirici] [RFT] dejavu-fonts

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
14 Tem 2009 Sal 17:41:43 EEST

Çarşamba 08 Temmuz 2009 günü (saat 23:40:20) İnanç Yıldırgan şunları yazmıştı:
> 08 Temmuz 2009 Çarşamba günü (saat 23:19:26) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> DPI 96 bende. Ben küçük i harfine bakıyordum. Ama şimdi büyük i harfine
> bakınca durum iyice garipleşti. 6 ve 7 de görünmüyor 5 te ve 8 dahil diğer
> hepsinde sorunsuz seçilebiliyor nokta.

Güncel 2009 sistemimde yazıtipi açısından şu sıkıntılar hâlâ devam ediyor:

- 8 puntoda -ki çok da küçük değil bence- İ nin noktası görünmüyor [ış.png]

- A-y karakterlerinin birbirine yanaşması [ay.png]

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>