[Gelistirici] Settings/Ayarlar menüsü

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
13 Tem 2009 Pzt 18:36:19 EEST

Pazar 12 Temmuz 2009 günü (saat 15:24:14) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> Uygulamalar menüsündeki sistem kategorisi bence oldukça karmaşık ve
> kalabalık bir hal aldı. "Display Settings" kısayolunu "Display" adıyla
> Settings menüsüne almayı düşünüyorum. Ne dersiniz? Belki diğer yöneticiler
> de oraya alınabilir.

Bence, systemsettings'de bulunan manager'lar, menüye hiç girmesinler, ne
Settings'e ne de System'e. Zaten bizim managerlar dışında, hem
systemsettings'de hem menüde olan bir uygulama göremedim ben.

Daha önce managerları systemsettings'e gömme konusunda sıkıntı yaşadığımız
için menüye koymuştuk diye hatırlıyorum, artık bir sorun olmadığına göre
kaldırmakta da bir sakınca olmamalı.

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer