[Gelistirici] COMAR pakhandler

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
10 Tem 2009 Cum 09:14:37 EEST

Perşembe 09 Temmuz 2009 günü (saat 14:34:55) Bahadır Kandemir şunları
yazmıştı:
> Çarşamba 08 Temmuz 2009 günü (saat 18:29:10) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
>
> Gerekiyor, bakayım.

PiSi'ye paket kaldırıldıktan sonra da betik çalıştırabilme desteği eklerken,
paket kaldırma kodundaki COMAR değişikliğini güncelleme kodunda yapmayınca
eski betikleri kaldırma desteğini bozmuşum. Son güncelleme ile düzeltildi.