[Gelistirici] basket || basket-kde3?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
8 Tem 2009 Çar 21:40:44 EEST

Merhaba,

Wed, 08 Jul 2009 21:24:14 +0300, Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> :

> Bir KDE4 portu vardi benim playground'umda ama uzun zamandır
> ilgilenemedim, durumu nedir bilmiyorum. KDE3 olarak depoya alabilmek
> için kdelibs falan ayaklandırmak gerekiyor sanırım.
Benim listesinden takip ettigim kadariyla port bitmemis durumda.

Bir-iki hafta once GUI kodunu ayirmaktan, 8000 satirlik basket.cpp 'yi
parcalamaktan falan bahsediyorlardi. "Kullaniyorum, problem
yasamiyorum" diyen bir kullanici ya da "paketlemeye calisiyorum, soyle
gitti" diyen bir dagitim paketcisi de okumadim.

Kendimin aktif olarak hala KDE3 portunu kullandigim dusunulurse, dis
gozlem disinda somut bir yorumum olamayacak. Disaridan gozlemle bana
pek *kararli* bir yazilim beklentisi olan birinin git snapshot'ini
kullanabilecegi duzeyde gibi gelmedi.

Basketle "not tutuldugu" dusunulurse, kararsiz bir yazilim kotu veri
kaybina yol acabilir.

                   Doruk