[Gelistirici] [Uludag-commits] r24477 - trunk/kde4/network-manager/manager/code/networkmanager

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
7 Tem 2009 Sal 14:50:55 EEST

Salı 07 Temmuz 2009 günü (saat 13:20:23) Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Checkbox'ı her zaman enable olacak şekilde değiştirdim, ama kablo plug
> durumunu bilemiyorum, test de edemiyorum burada :)

Şimdi, öyle bir problem var: Son hali ile, simge ve açıklamayı disable
ediyoruz, ikisi de zaten etkileşimde kullanılan nesneler değil, toptan revert
etsek şu desteği?

Asıl problem, olmayan aygıta ait bilgileri değiştirirken (desteklemeliyiz
bunu), aygıt listesi ya boş geliyor, ya da bir sonraki aygıt seçili görünüyor.
Bakıyorum.