[Gelistirici] [Contrib-commits] r11185 - 2008/devel/applications/network/tork

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
7 Tem 2009 Sal 00:10:45 EEST

07 Temmuz 2009 Salı günü (saat 00:04:47) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Selamlar;

> Bakımını üstlenmeyi düşündüğümüz paketleri geliştirici listesine yazarsak
> bilgilendirme açısından daha iyi olur diye düşünüyorum.

Bunların bakımını artık yapmayacağımı daha önce listede belirtmiştim. Sonra
toplu olarak contrib/devel de düzeltildiler. Ama contrib/stable da
düzeltilmemişler. Contrib deposu 2009 için 2'ye bölününce contrib/stable
deposu contrib/2008/devel ve contrib/2008/stable olarak kopyalanınca paketler
hala benim üzerimdeymiş gibi görünüyordu. Bende Doruk'un uyarısı ile farkettim
ve depoda düzelttim. :D