[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
6 Tem 2009 Pzt 23:21:23 EEST

Necmettin Begiter wrote:

> Hatırlarsan Taner ve ben aylar önce Bugzilla 3.2 sürümünü çeviri
> eksiklerine karşı kontrol etmenizi istemiştik, hâttâ sen birkaç
> problem listelemiştin,

Halen ingilizce olan metinler,

- Can perform actions on Security Related Bugs,
- Arama yapıldıktan sonra sayfanın başlığı: Hata List,
- Herhangi bir hatanın altındaki kayıtlı aramalar bölümündeki iki
textbox arasında "to hatalar",
- Bir hatada haber verilecekler listesi (CC): 3 users,
- İstediklerim menüsü, bayrak combobox'ı: all,

Bir de 3.2.2 çıktı sanırım en son,