[Gelistirici] [paketler-commits] r71775 - in playground/ggorgen/chromium-browser: . files

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
5 Tem 2009 Paz 18:34:59 EEST

On Sunday 05 July 2009 18:25:54 paketler-commits at pardus.org.tr wrote:
> Modified:
>    playground/ggorgen/chromium-browser/actions.py
>    playground/ggorgen/chromium-browser/files/chromium-browser
>    playground/ggorgen/chromium-browser/pspec.xml
> Log:
> bump, but it still doesn't work.

Niye böyle binary dosyayı sed'lemekle uğraşmak yerine kaynak koddan
derlemiyorsun? Ben uzun zamandır svn'den derleyerek kullanıyorum. Çok da güzel
çalışıyor.

Bu paketi yaparak Pardus'ta Chromium tarayıcısının sorumluluğunu üstlenmiş
oluyorsun. Diğer geliştiriciler de bunu düşünerek ayrıca paketlemeye
girişmiyorlar. Gerçi şu an paket, playground dizininde yer alıyor; ama yine de
paketle uğraşan biri olduğu için ayrıca emek sarfetmek istenmiyor. Eğer
uygulamayı yeteri kadar tanımıyorsan bu işi başkalarına bıraksan daha iyi
olur.

Sadece bu paket değil başka paketlerde de benzer durumların yaşandığını
görüyorum. Lütfen hakkında fazla bilgiye sahip olmadığımız yazılımları
paketlemeye çalışmayalım.