[Gelistirici] [Turkce] sysinfo tr.po değişiklikleri

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
4 Tem 2009 Cmt 18:19:29 EEST

Cumartesi 04 Temmuz 2009 günü (saat 17:47:02) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> İngilizce metinde "folder" geçiyorsa neden "directory" kelimesinin
> karşılığı olan "dizin" kelimesini kullanıyoruz ki?

TBD folder için dizin veya klasör çevirilerini öneriyor. Hem bütünlük olması
açısından hem de malum işletim sisteminde folder için klasör çevirilerine
alışamamış olduğumdan, yaptığım çevirilerde klasör yerine dizin demeyi tercih
ediyorum.

--
H. İbrahim Güngör  <h.ibrahim.gungor () gmail ! com>