[Gelistirici] [Contrib-commits] r11121 - 2009/devel/programming/language/python/gdata-python-client

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
3 Tem 2009 Cum 23:59:14 EEST

3 Temmuz 2009 13:45 tarihinde Serdar Dalgıç <dalgic.srdr at gmail.com> yazdı:

> python paketi olduğu için bu paketi ana depoya alsak güzel olmaz mı?
>
> contrib deposuna bağlayıcı herhangi bir bağımlılığı yok.

Selamlar,

Ana depoda yer alacak bir paketin bakıcısı olayım diyecek kadar ne paket
tecrübem ne de cahil cesaretim var =) Eğer lazımsa sana teslim edebilirim
Serdar ;)

> bir de hazır el atmışken "translations.xml'i bulunmayan paket kalmasın"
> kampanyasına bağışta bulunup bu paketin bir açığını daha kapatabilirsiniz ;)

Sabah evden çıkmadan hızla depoya  aldığım için bu detayı unutmuşum. İlk
zaman bulduğumda kampanyaya katılacağım.

Teşekkürler...

--
Akın