[Gelistirici] COMAR service.py betiği içeren paketlerde küçük değişiklikler

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
2 Tem 2009 Per 18:33:30 EEST

2009/7/2 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>:
> Perşembe 02 Temmuz 2009 günü (saat 12:43:59) Necmettin Begiter şunları
> yazmıştı:
>
> Bunun yerine
>
> MSG_ERROR = {
>    "en": "Couldn't load module dazuko.",
>    "tr": "dazuko modülü yüklenemedi.",
> }
>
> fail(_(MSG_ERROR))
>
> kullanılmalı, katarlar kodun ne kadar dışında olursa o kadar iyi.

İki soru:
1. fail(_()) yerine değişkeni tanımlarken _({}) yapsam değişen birşey
oluyor mu? 2009devel/system/base/module-init-tools/comar/bootmodules.py'de
sorduğum şekilde. Bilgilerim beni yanıltmıyorsa arada herhangi bir
fark olduğunu sanmıyorum ama yine de danışayım dedim, çünkü ben hep
senin söylediğin şekilde kullandım, birden farklı bir kullanım gördüm,
standartlaştırma saplantısı, falan filan..

2. Diğer çevirmenleri olaya nasıl dahil edeceğiz? İlgili paket
çiftlikte derlenirken bu şekilde verdiğimiz katarlar .pot dosyalarına
girecek mi, yoksa bu _() COMAR'ın kendi içindeki bir 'sistem dilini
LC_ALLdan al, ona göre ilgili katarı göster' fonksiyonu mu?