[Gelistirici] COMAR service.py betiği içeren paketlerde küçük değişiklikler

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
2 Tem 2009 Per 14:50:36 EEST

Perşembe 02 Temmuz 2009 günü (saat 12:43:59) Necmettin Begiter şunları
yazmıştı:
> def start():
>    if run("/sbin/modprobe dazuko") != 0:
>        fail(*_({"en": "Couldn't load module dazuko.", "tr": "dazuko modülü
> yüklenemedi."})*)

Bunun yerine

MSG_ERROR = {
    "en": "Couldn't load module dazuko.",
    "tr": "dazuko modülü yüklenemedi.",
}

fail(_(MSG_ERROR))

kullanılmalı, katarlar kodun ne kadar dışında olursa o kadar iyi.

> Bahadır: Bu yazılı olanlar içinde senin üzerinde olan paket varsa kusura
> bakmazsın artık.

Sorun değil.

> Birkaç gün önce listeye gönderdiğim metin kılavuzunda bahsedilen
> değişiklikleri, eğer itirazı olan yoksa, bir an önce yaparsanız çok iyi
> olacağını düşünüyorum. İki hafta sonra daha profesyonel görünen bir Pardus
> oluşturmuş olalım istiyorum. (Ha, onay verirseniz o değişiklikleri ben de
> yapabilirim (ve evet, tüm uygulamalarda, tüm katarlarda)).

Az iş için çok kişiden haber beklemek gereksiz vakit kaybı, değişikliği yapıp
diff'i listede review'dan geçirdikten sonra commit et bence.