[Gelistirici] Pardus teknolojilerindeki katarlar için öneriler

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 13:25:24 EEST

30 Haziran 2009 17:45 tarihinde, Necmettin Begiter
<necmettin.begiter at gmail.com> adlı kullanıcı şunu yazmış:
> Merhabalar,

Bunlara bir de şunu eklesek iyi olacak sanırım. Uygulamalarımızda
çeviri gerektirmeyen katarlarda tek tırnak ('), çeviri gerektirenlerde
çift tırnak (") kullanmaya ne dersiniz? Ya da tam tersi (çünkü
programcı açısından düşününce tek tırnak için iki tuş basımı gerekiyor
ama çift tırnak için tek)?

Bu doğrudan çeviri ile ilgili olmayan bir kural olsa da bugün 'olsaydı
iyi olurdu' dedirtti. COMAR betiklerinin çevrilmesi gerekiyor,
2009devel/'de service.py ve comar/*.py arayıp oluşan listeyi Kate'e
gönderebilen küçük bir betik yazdım ve sonuçta 346 dosya buldu. Fakat
bu 346 dosyanın belki sadece 50 tanesinde çevrilmesi gereken katar
var. Eğer betiğe örneğin "çift tırnak kullanılmışsa çevrilmesi
gerekenler listesine ekle, yoksa ekleme" deme şansım olsaydı zaman
kazanırdım; betiği çevirmenler listemize gönderdim, başka kullanan
olursa zaman kazanımı onlar için de geçerli oluyor elbette.