[Gelistirici] Paket alıyorum

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
31 Oca 2009 Cmt 02:53:40 EET

Selamlar;

dvdbackup ve vobcopy paketleri ile ilgilenirken ikisininde bağımlılığı
olan libdvdread 'in Ali Erdinç Köroğlu 'nda olduğunu gördüm. Sanırım
kendisi paketlerine bakamıyor ve paketlerinin bakıcısız işaretleneceğini
hatırlıyorum. Sorun yoksa vobcopy ve dvdbackup 'ın yanında libdvdread
paketinide üzerime alacağım. ayrıca bir kaç güncelleme yapacağım bakıcısız
paketlerde var onları da uykumu alınca yarın yazarım. :)

Herkese iyi geceler...

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com