[Gelistirici] Pardus 2008.2 Canis aureus sunucularda...

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
31 Oca 2009 Cmt 02:28:37 EET

Ekin Meroğlu wrote:
> Merhaba;
>
> Pardus 2008.2, sunucularımızda yerini aldı [1] - tüm geliştiricilerimize
> kocaman teşekkürler :-)
>
> Pardus 2008.2 süreci boyunca yarı dondurduğumuz kararlı depoyu yarından
> itibaren çözdürüyoruz, ben hafta sonu eksik merge'leri tamamlayacağım.
> Depoyu kararlı tutmak adına geciktirdiğimiz kararlı depo merge'lerini
> anlayışla karşıladığınızı umuyoruz :-)
>
> Tekrar hepimizin eline sağlık, iyi geceler..

Herkesin eline sağlık.

Bu arada geçen haftalarda Mete'nin de önerdiği sürüm farklarını içeren
detaylı bir fark dosyasını da bu sürümde ingilizce ve türkçe olarak
yayına sunduk. Biraz aceleye geldiği için Türkçe'sinde bazı ifadeler
İngilizce kalmak zorunda kaldı ancak hiç yoktan iyi oldu diye
düşünüyorum ben:

http://www.pardus.org.tr/urunler/surumnotlari/pardus-2008.2-Canis-aureus-detailed-changelog-tr.html
http://www.pardus.org.tr/eng/products/releasenotes/pardus-2008.2-Canis-aureus-detailed-changelog.html

Hayırlı olsun tekrardan.