[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

ertan ert976 at gmail.com
29 Oca 2009 Per 18:56:20 EET

> Farklı kurtarmadan kastınız nedir tam anlamadım?

Yalı ve diğer bileşenlere sistem kurtarma için için bazı özellikler gerekiyor.

1. Grub kurtarma (Fikir arayüzünde hazırlanıyor yazıyor.)
2. Pisi database bozulduğunda bir hata mesajı çıkıyor. Bu hata verirse pisi
database otomatik onarılsın. (Pisi ye eklenebilir.)
3. /etc klasörünü ilk açılış sonrası otomatik yedeklenebilir. Bir problem
yaşandığında ilk ayarlara otomatik dönebilir. (Güvenli mode ta açış ekranının
olduğu menüye eklenebilir)
4. Pisi check özelliği var. Sağlam paketlerde de bozuk yazabiliyor.
İyileştirilmesi lazım.

Farklı özelliklikte durumlar için çeşitli sistem kurtarma özellikleri olması
lazım.

Saygılarımla.
Ertan Argüden