[Gelistirici] [Contrib-commits] r9409 - devel/desktop/kde4

Mustafa Ölcerman m.oelcerman at pardus-linux.de
29 Oca 2009 Per 01:53:17 EET

Ekin Meroğlu schrieb:
> Merhaba;

Merhaba,
> Wednesday 28 January 2009 tarihinde, contrib-commits at pardus.org.tr şunları
> yazmıştı:

> Elinize sağlık, fakat contrib deposundaki bu değişiklikleri contrib-2008'e de
> uygulamanız gerekiyor  - index 2008 deposundaki component.xml'lerden
> oluşuyor.

Dosyayi 2008'e göndermek istedim, fakat olmadi, aklima bu konu ile
ilgili bir gelistiricinin bana mail yazdigi geldi, bakdim Faik Uygur bey
13.09.08'de yazmis:

Mustafa bey,

Daha önce de belirttiğim gibi oraya kimsenin yazma hakkı yok. Çalışma şeklimiz
devel'e commit edip, merge isteğinde bulunmak biçiminde.

Devel deposuna commit ettikten sonra paketler at pardus.org.tr'ye ve ya
stable at pardus.org.tr'ye mail atarsanız kararlı depo sahipleri görüp
değişikliğiniz uygun ise merge edeceklerdir.

Bu sebepden dolayi öncelikli olarak develdekilerini cevirdim.

Iyi calismalar...