[Gelistirici] 2009 ve paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Oca 2009 Çar 18:40:09 EET

On Tue, 27 Jan 2009 20:13:40 +0200
Serbulent UNSAL <serbulent at pardus.org.tr> wrote:

> Gentoo QA takımı [1] burada güzel bir iş çıkartmış . Eğer istenirse
> bizde ( Pardus Test Takımı ) paketleri paylaşıp buna benzer bir
> çalışma yapabiliriz 2008.2 sonrasında.
>
> Hatta belki hataları sandbox ihlalleri, --as-needed hataları vb.
> şeklinde ayrıştırabiliriz faydası olacağını düşünürseniz.

 Aslında basit bir iş değil, depoda çok paket var, ama test takımı
böyle bir iş için gönüllüyse elimizde güzel bir istatistik olur

 Tabi ki bu işin ideali paket sahiplerinin bu işe girişmesi. Belki test
edilecek paketlerin adedini paket sorumlularının "benim paketim
incelenmesin ben kendim yapacağım" demesi ile azaltırız. Örneğin benim
paketlerimin test edilmesine gerek yok, ben kendim elden geçiriyorum şu
anda.