[Gelistirici] Kurumsal masaüstü sürümü

Furkan Duman coderlord at gmail.com
28 Oca 2009 Çar 12:19:53 EET

28 Ocak 2009 Çarşamba 09:53 tarihinde Erkan Tekman <tekman at pardus.org.tr> yazdı:
> [...]

Bu depo, daha önce Doruk ve benim sunduğumuz stable depo fikrimizden
başka birşey değil gibi görünüyor. O zaman, yeterli adam yok, böyle
bir şey gerekli değil, merge zor olur denip konu kapatılmıştı. Ancak
aslında ihtiyaç duyulduğu ortaya çıkmış görünüyor.

Kurum için böyle bir depoyu özelde sunmak yerine, genel için sunsak nasıl olur?

--
Furkan Duman