[Gelistirici] Commit logları

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
28 Oca 2009 Çar 11:25:18 EET

Gökmen Görgen wrote On 28-01-2009 11:22:

> Playground commit logları için de geçerli olduğunu bilmiyordum ;)

Geçerlidir, geçersizdir diye bir şey yok. Tamam playground oyun alanı ama sonuçta playground'dan pardus/devel'e paket aldığınızda, o history de taşınıyor paketle beraber.

"Oyun alanı" diye hakkaten oyun alanına çevirmeye gerek yok yani, onu demek istiyorum :) Daha az açıklayıcı yazılır log ama yine de açıklayıcı olur, bakınca anlar insan..

--
Ozan Çağlayan