[Gelistirici] 2009 ve paketler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Oca 2009 Çar 02:02:48 EET

On Wed, 28 Jan 2009 01:51:43 +0200
mehmet nur olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> Dokümanlar için bu dediğin doğru, buna katılıyorum. Ancak pistools un
> pek çok durumunda bu geçerli, örneğin dosed için ne olacak, sed
> yapmadığı halde derlemeye çalışacak?

 dodoc dan emin değilim ama dosed error raise etmemeli

 Bir paketi hazırlarken install aşaması geçiyor ve install kısmında bir
şey değiştiriyorsunuz, sonra pisi build --install çağırıyorsunuz,
burada dosed daha önce ilgili işlemi yaptığı için tekrar aynı işlemi
yapamıyorum diye patlarsa bütün paketi baştan derlemek gerekecek. Bu
pek kullanışlı değil.