[Gelistirici] 2009 ve paketler

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 23:08:57 EET

Emre Erenoglu wrote On 27-01-2009 22:47:

> Hmm daha ogrenecek cok seyim var, --as-needed eklerken basinda virgul
> olmasi gerekiyormus. simdi *ldflags = -Wl,-O1 -Wl,-z,relro
> -Wl,--hash-style=gnu,--as-needed*     yaptim duzgun derlendi.  :)

Emre'cim önceki mesajını ben yanlış anlamışım. boşluk bırakıp virgülsüz
halde --as-needed ekleyince amule'yi başarılı bir şekilde derleyebildin
diye okudum yanlışlıkla. Ben de dedim neden bende olmuyor acep diye =)
Yani ben virgülü koyup boşluk bırakmadan --as-needed yazınca pekala
düzgün çalışıyor ama bu yazım doğru mu değil mi bilmiyorum. Onur'dan
cevap bekliyorum, doğrusu nedir =)