[Gelistirici] 2009 ve paketler

Serdar Dalgıç dalgic.srdr at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 20:04:07 EET

2009/1/27 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  Dikkat edilecek noktalar,
>
>  * Tüm paketlerin Sandbox açık bir ortamda derlenebilmesini umuyorum. 2009
> da
> öntanımlı olarak sandbox açık çalışabilmemiz gerekiyor. Sisteminizde
> sandbox
> kapalı ise /etc/pisi/pisi.conf da build başlığı altına "enablesandbox =
> True"
> eklemeniz yeterli

sandbox'ın öntanımlı açık gelmesine +1; ne kadar dikkat etsek de gözden
kaçıyordu, enablesandbox niye daha önce false geliyordu anlayamıştım zaten..

> * Pisi actions.api artık sorun oluştuğunda hata veriyor. Dodoc la olmayan
> bir
> dosyayı işaretlemek bile artık bir hata, lütfen paketlerde bunlara dikkat
> edelim.

buraya eklemek istediğim, eskiden pythonmodules'de install'da
dodoclanmıyordu otomatik olarak dosyalar, şimdi bu düzeltilmiş, python
paketlerinde gereksiz dodoc'lar var olabilir, actions.py'den temizlenebilir
onlar.. programming.languages.python altında paketi olan arkadaşların
kulağına küpe ;)

> * Depoda hala yüzlerce sahipsiz paket var, ne kadar çok paketi üstlenen
> olursa
> o kadar iyi, yoksa yine bu paketler bir iki kişinin omuzlarına binecek.

sahipsiz paketlerin bir çoğu kitaplıklardan oluşuyor. benim önerim o
kitaplık hangi programların bağımlılığı olarak gözüküyorsa o programların
sahiplerinden biri alabilir ilgili kitaplığı.. hatta durmasın, alsın :)

-serdar