[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
26 Oca 2009 Pzt 23:54:47 EET

On Mon, 26 Jan 2009 22:44:12 +0200
ertan <ert976 at gmail.com> wrote:

> Benimde 2009 dediğimde şunlar olsa dediğim bir kaç şey var.
>
> 1. Live cd ve kurulan cd (daha geniş haliyle) birleşse ve DVD olarak
> çıksa.

 Bu aklımda, yapmak istiyorum, ancak pardusman da, initramfs de ve
belki de yali da bir kaç değişiklik lazım

 şu anda Pardusman ın maintainer ı var mı, varsa kimdir ? :)

> 2. Kurulumda Paket seçimi ve masaüstü seçimi olsa.
> 3. Yalı kurulumda okuyamadığı paketi internetten indirse.
> 4. Yalı farklı kurtarma seçenekleri içerse.
> 5. ext4 öntanımlı olsa.

 Bunu ben de çok istiyorum ama ext4 ne kadar kararlı bakmak lazım, şu
anda güvenemiyorum ama sürüm yaklaşırken belki direkt yapabilir olacağız