[Gelistirici] xdg-su

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
25 Oca 2009 Paz 20:24:45 EET

On Sunday 25 January 2009 20:19:07 Fatih Aşıcı wrote:
> devel'deki xdg-utils paketine xdg-su betiğini ekledim. Aşağıdaki masaüstü
> ortamlarında hızlıca test edip geri bildirim alabilir miyim?

> KDE 4

KDE4 altında düzgün çalışıyor görünüyor. "xdg-su -c wireshark" komutu verince
native KDE4 penceresi açılıp root parolası soruluyor.

"Parolayı hatırla" seçeneği default olarak aktif, oturum kapanana kadar mı
hatırlıyor? Ve bu parolayı hatırla olayını devredışı bırakmak istediğimizde ne
yapmalıyız? :)