[Gelistirici] libsynaptics ve ksynaptics

İnanç Yıldırgan inancyildirgan at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 20:52:02 EET

On Saturday 24 January 2009 20:44:44 mehmet nur wrote:
>Eğer qsynaptics ten kastın Touchfreeze ise kendisi
> ksynaptics in yaptığı işi yapmıyor

qsynaptics diye yanlış yazmışım. Touchfreeze yazacaktım.

Touchfreeze şu an ki hali ile touchpad enable/disable işlevini
gerçekleştirebiliyor. Bizim için de gerekli olan temel özellik bu diye
düşünüyorum. O yüzden ksynaptics in yaptığı işi yapmıyor cümlesine
katılmıyorum. Ksynaptics ile enable/disable dışında başka bir şey yapan var
mı ki?