[Gelistirici] ikibindokuz yenilikler

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
24 Oca 2009 Cmt 16:31:07 EET

24 Oca 2009 Cts tarihinde, Furkan ÇALIŞKAN şunları yazmıştı:
> Çekirdek modülleri arayüzünün
> [uludag/trunk/staj-projeleri/boot-modules-arayuzu] akibeti nedir?
> Girecek mi bu da yeni sürüme? Biraz daha elden geçmesi gerekiyor fakat
> 1-2 aydır fazla uğraşamadım üzerinde ona göre tezimden biraz vakit
> 'çalıp' uğraşabilirim son hali için?

Eksiklerini tamamlarsan neden olmasın.

uludag/branches/kde4-managers/ altına taşı, handler.py yerine comar.Link
sınıfını kullan ve Service-Manager örneğindeki gibi KDE4'lü hale getir.

Modül yükleme/kaldırma, kara listeye alma/kaldırma, otomatik yüklemeye
alma/kaldırma ve modül seçeneklerini değiştirme için bir arayüzün olması
işimize yarar.

Arayüz ile ilgili tartışmayı başka bir başlık altında yaparız.