[Gelistirici] 2 paketin guncellenmesi hakkinda...

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
24 Oca 2009 Cmt 10:42:02 EET

Sun, 18 Jan 2009 01:12:18 +0200, Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> :

>  Erdinç bu paketleri adam edip hatalarla ilgilenecek misin ?
>  Vaktin yoksa da niye bu paketleri bırakmadın ?
>  Bu durumu nasıl çözeceğiz ?
Gorunen o ki, Erdinc su anda bir paketin sorumlulugunu alabilecek kadar
vakit ayiramiyor. Bence bunun cozumu tum paketlerini bakicisiz
isaretlemek.

Tekrar hayata donecegi zaman, sifirdan bakicisiz paketleri (teker
teker) alarak baslayabilir.

"Birinin" bunu Erdinc'le konusmasi gerekiyor. E-posta ile yanit
alamiyorsa telefonla.

Kotu kisi olmak isteyen yoksa, ben yapabilirim. Ama elbette daha
"sifatli" birisinin yapmasi daha iyi olur.

                   Doruk