[Gelistirici] Fwd: JIRA ve Confluence

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
24 Oca 2009 Cmt 08:40:03 EET

On Saturday 24 January 2009 02:31:01 selim ok wrote:
> 24 Ocak 2009 Cumartesi 00:51 tarihinde Türker SEZER <
>
> Bu işin benim gibi amatürlere kalmaması daha iyi oldu.

Maalesef tam olarak öyle değil durum. Sanırım çeviri bize kaldı [1], daha
kötüsü bu açıkça söylenmediğinden çevrilmeden bekliyor sistem.

> Adres filan gizli mi? Değilse alıp elleşsek?

Çok public bir adres değil sanırım. Verilebilecek bir adresse Taner versin
burdan.

Türker

[1]:
[~/Desktop/svn/pardus/playground/begiter]$ svn log template
r52449 | necmettin | 2008-09-04 14:24:41 +0300 (Prş, 04 Eyl 2008) | 1 line

initial Turkish template load