[Gelistirici] ikibindokuz genel hatlar

selim ok selimok at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 02:17:44 EET

05 Kasım 2008 Çarşamba 21:36 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>yazdı:

>  Yapılacaklar ve sorumluları belirlendikten sonra 2008 deki gibi durumu
> % ile gösteren bir belgeyi wikide güncelleyeceğiz. Ancak bu sefer
> paketlerin 2009 a hazır hale gelmesini de % olarak göstermeyi
> düşünüyorum. Özellikle güncelleme yapmak isteyenleri de düşünürsek 2009
> a bütün paketlerimizin hazır olması niyetindeyim.
>
> Merhaba,
Sürüm yolunda artık yavaş yavaş kimin hangi işi yapacağı belli olurken
wikide yer alan 2008 yol haritasını kısmen kopyalayarak yeni bir belge
oluşturdum [1]. Kimin hangi görevi üstlendiğini bilemediğimden de yalnızca
genel hatlara değindim ki bu bile eksik görünüyor. Sanırım en iyi yöntem her
geliştiricinin üzerindeki işi buraya kaydetmesi.

Şimdi gelelim alıntıladığım kısıma.
Onur, paketlerin % olarak gösterilmesinden kastın genel bir değerlendirme mi
yoksa bileşen bazında listeleyip her birinin yüzdesini yazmak mı?

Iyi çalışmalar,
Selim

[1]: http://tr.pardus-wiki.org/Yol_Haritas%C4%B1:Pardus-2009
--