[Gelistirici] Fwd: JIRA ve Confluence

Türker SEZER turkersezer at tsdesign.info
24 Oca 2009 Cmt 01:51:54 EET

On Saturday 24 January 2009 01:39:20 selim ok wrote:
> Oturup tamamın çeviremem belki ama  şurada [1] yerini alsa canım sıkıldıkça
> çevirsem,

Sayın Begiter'in oyunalanında olmalı çeviri dosyaları. Yazın staj sırasında
(henüz yeni sürüm beta aşamasındaydı sanırım) Taner'den test bugzillası
kurmasını rica etmiştim, o arada da Serbülent çeviri ile ilgili konuyu
konuşmuştu sayın Begiterle.

> hem belki canı sıkılan başkaları da vardır. Ve hatta birde bunun
> günlük olarak eşlendiği bir deneme sunucusu olsa da bizde yaptığımız
> çevirilerin nerede peydahlandığını görsek. Taner diye mi çığırsam ne yapsam

Taner, test bugzillası kuralı 4-5 ay oldu, eşlenme işini yaptı mı ya da ne
sıklıkla güncellenir yaptı bilemiyorum ama test sunucusu hazır, cronlaması
için de Taner'e ses ederim ben.

Türker