[Gelistirici] E-posta cevaplarken...

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
24 Oca 2009 Cmt 00:38:58 EET

Bahadır Kandemir wrote On 24-01-2009 00:24:
> E-postanın tamamını alıntılayıp 2 satır cevap yazanlardan, cevabını
> alıntının üstüne yazanlardan ve bu uyarıyı bir kez daha yapmaktan çok
> sıkıldım.

İyi de üstad, bir şeyi gözden kaçırıyorsun =) Yeni geliştirici
arkadaşlar var, bu konuda ben cihan'ı uyardım, ceyhun'u uyaracak zamanım
olmadı, daha doğrusu kendisini göremedim henüz. Bir başkası da yapıyor
olabilir, yeni geliştiricidir veya bu şekilde alıntılamayı kendine
alıştıramamıştır. Ona buna kural çekip insanları soğutmayalım hemen.

Siz sıkılıyor olabilirsiniz ama bunların ilgiye, şefkata ihtiyaçları var
efenim. Hatta bu epostanda yazdığın önerileri (kuralları diyemem,
yumuşatayım biraz) wikiye aktaralım. Daha iyi bir sonuç alırsın ;)