[Gelistirici] Fwd: JIRA ve Confluence

Ali Işıngör isingor at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 21:03:14 EET

2009/1/23 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

> yazılım,
> -içinde

>  İstediği kadar uçup kaçsın, ben kapalı kodlu bir yazılım kullanmaya
> karşıyım

Ne yalan söyleyeyim, benim de içime sinmiyor...

Ancak adam gibi bir "issue tracker+hata takip+project management" aracına
ihtiyacımız olduğu da somut bir gerçek.

Öte yandan Bugzilla "insan evladı" için yazılmış bir hata takip sistemi de
değil. Arayüzü bir dert, hardcoded yerelleştirmesi ayrı bir dert...  :(

Bakalım 21 Temmuz'da tamamen özgürleşecek olan Launchpad 3.0 neye
benzeyecek?