[Gelistirici] kaptan 4

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
23 Oca 2009 Cum 15:57:04 EET

Cuma 23 Ocak 2009 tarihinde, Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:

> Ekran ayarlarından sonra yeniden başlatmak gerekmiyor mu ? Direk modül
> yükleyip başlatınca
> çalışmıyor çoğu durumda

Modüller ilk defa yükleneceği için bir sorun olacağını sanmıyorum. ati
sürücüleri ile ilgili bir problem vardı; onun da son yaptığım değişiklikten
sonra düzelmiş olması lazım.

Eğer servis betiklerine restart metodu eklersek sırayla;

* firstboot kapanacak (ve tabi ki X de)
* zorg devreye girip modülleri yükleyecek, yapılandırmayı yazacak
* [xkg]dm başlayacak