[Gelistirici] kaptan 4

Fethican Coşkuner fethicanc at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 14:07:25 EET

On Thursday 22 January 2009 10:24:36 Pinar Yanardag wrote:
> simdilik kaptan'da olacak adimlar asagidaki gibi gozukuyor:
>
> - fare (sag, sol tik) ve dizin (tek, cift tiklama) ayarlari
> - stil ayarlari (panel ayarlama bolumunun yerine gelecek bu)
> - coklu masaustu ayarlari (gecen sefer coklu masaustu kavrami ile
> tanismamis insanlara, "bak bu da var" demek icin koymustuk bunu.. ama
> simdi koyup koymama konusunda emin degilim pek, )
> - duvarkagidi ayarlari
> - ag ayarlari *
> - paket yoneticisi ayarlari *
> - hoscakalin ekrani (burada tanitim amacli system-settings, display
> [...]

Selam,

   Final haftasında olduğumdan listenin o çok hareketli saatlerine eşlik
edemedim fakat geçte olsa bir ekleme yapayım dedim. Yazın -o zamanki
şartlarda- smolt ekranını da kaptana koymuştuk. Fakat mademki kaptan
__sadece__ bir kişiselleştirme aracı olacak,  o zaman her donanımda sadece
bir kez çalıştırılması yeterli olan smolt'un yerinin kaptan olmadığı
konusunda hemfikir miyiz?

--
Fethican