[Gelistirici] yeni geliştiriciler

Furkan ÇALIŞKAN caliskanfurkan at gmail.com
22 Oca 2009 Per 19:24:50 EET

Pardus'u tanımam sanırsam 2007'de OGÜ'deki meren'in verdiği "nasıl pardus
geliştiricisi olunur?" seminerine tekabül ediyor. Ben de pek çok geliştirici
gibi stajımla (2008) beraber ciddi anlamda Pardus ile ilgilenmeye başladım.
Ondan önce sadece seyirciydim buralarda. Stajda ağ yöneticisine
bilgisayarlar arası ağ (ad-hoc) özelliği ekledim. Daha sonra ise çekirdek
modülleri arayüzü ile uğraşmaya başladım
[uludag/trunk/staj-projeleri/boot-modules-arayuzu]. Bu dönem tezim (ve
dersler) sebebiyle fazla ilgilenemedim projeyle ama bitecek umarım bir an
önce bu arayüz de. (Ufak tefek kimi eksikleri var hala.)

Bunlar haricinde mümkün oldukça çevremdekileri Pardus'a çekmek ile ilgili
gizli çalışmalar yürütüyorum.  :)

Python, Qt, Java, C, Django, network teknolojileri (normal / real-time),
gömülü sistemler, derleyiciler severek ilgilendiğim hedeler.

Kısaca böyle...

--
"Fools ignore complexity. Pragmatists suffer it. Some can avoid it. Geniuses
remove it."

Furkan Çalışkan
www.furkancaliskan.com