[Gelistirici] kaptan 4

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
22 Oca 2009 Per 15:57:41 EET

Öeh. thread'in sonuna gelene kadar bayağı bir vakit geçti. Fakat bu kadar
verimli bir tartışma yaşanmayalı uzunca bir süre oldu sanırım. (Çok ta
hoşuma gitti)

hemen kısacık fikrim şudur. Ben sol elimi daha çok kullanırım, solağım
diyebilirim yani. Tanıdığım birçok solak arkadaşımda var. Fakat fareyi sol
elle kullanan birine henüz hiç rast gelmedim. Bu noktada kaptan'ı öss ye
çevirmeyelim tartışması da var iken kaptandaki her bir adım önemli
görünüyor.

- fare (sag, sol tik) ve dizin (tek, cift tiklama) ayarlari

bu sizce çok gereklimi? Tamam tek tıklama çift tıklama tercihi sıklıkla
değişkenlik gösterebilir. fakat özellikle kde4 'ün yapılandırma merkezinde
bu ayarlar hakikaten çok kolay bulunabilecek bir yerde duruyor.

Bir de thread'in bu noktasına gelene kadar hakikaten çok önemli, ve bence
kesinlikle kaptan da bulunması gereken tavsiyeler var. örn: "32 kez evet
diyorum" butonu. Bunun için kaptanın ilk aşamasında. çoğu windows
programlarının kurulumunda bulunan. "Standart Kurulum" "Gelişmiş Kurulum"
gibi bir tercih sunulsa mı? Yeni kullanıcı iseniz standart kurulum ile devam
edin. Eski ve ne yaptığını bilen bir kullanıcı iseniz gelişmiş kurulum
seçeneğini seçip yolunuza devam edin denilse ve bahsi geçen ince ayarlar ile
alakalı secenekler o zaman sunulsa nasıl olur?