[Gelistirici] kaptan 4

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 15:40:20 EET

On Thu, 22 Jan 2009 10:37:05 +0200
Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr> wrote:

> - composite/efekt ayarları olabilir,

 evet ayarları aç / kapa olursa güzel olur

> - Desktop plasmoid'i koymak istiyor musunuz diye sorabiliriz. KDE4
> boş bir masaüstüyle geliyor biliyorsunuz.

 aslında 2 çeşit masaüstü tipi var ayarlanabilen, biri Desktop diğeri
Desktop folder (eski usül) diye tanımlanıyor yanlış hatırlamıyorsam

 Bunlar arasında seçim yaptırabiliriz, eski usül Desktop Folder olur
"~/Desktop" dizinin gösterir, ya da yeni usül plasmoidli hali olur ona
da "~/Desktop" dizinini gösteren folder view plasmoid ini biz KDE
ayarları ile ayarlarız.

 Ben aslında 2. seçeneği kullanıyorum, pek memnunum, hem masaüstü çöp
olmuyor dağılacağı alan belli oluyor hem de saydam efekti vs. ile
"kişisel fikrim" hoş görünüyor.