[Gelistirici] kaptan 4

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 14:57:16 EET

Merhaba;

Thursday 22 January 2009 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Alternatifi user-manager'i acip, 32 kere "parola sorma" secenegini
> tiklamak.

Evet, bunun doğru çözümü yetki gruplarına (Paket işlemleri örn.) o grup
altındaki tüm seçenekleri değiştirecek birer seçenek eklemek.

Bunu kaç kere konuştuk, şöyle mi yapsak böyle mi yapsak, arayüzde nasıl
görünsün diye uykulara yattık, araya elli tane iş girdi, yapılamadı,
yaptığımız şekli içimize sinmedi, içimize sinenin teknik sorunu çıktı, o oldu
bu oldu yapılamadı.

Ben niye bunları yazdım ? Bu özelliğin eklenmeme sebebinin ofiste "abiii,
kullanıcı parçası diil mi, bassın 32 kere... ha ha haaaaa..."   diye isterik
kahkahalar atarak gezen geliştiriciler olmadığını, hatta o konuda fikri olan
herkesin daha iyi bir çözüm istediğini, yapıl(a)mamasının bir komple
olmadığını anlatmak için yazdım. İsteyen savunma, isteyen çıkışma olarak
alabilir, ben samimiyim - 32 tık beni de yoruyor :-)
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]