[Gelistirici] kaptan 4

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Oca 2009 Per 14:36:42 EET

2009/1/22 Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>

> Merhaba,
>
> Thu, 22 Jan 2009 14:25:03 +0200, Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> :

> Tesvik etmemeliysek niye 2007 surumunde boyle yaptik? Tum aksini
> soyleyenlere karsi niye bunu atesli bicimde savunduk?
>
> Pardus'un "kullanici dostu" gecinip, bu kadar radikal bir kullanici
> davranisi degisikligini zorlamasini hala aklim almiyor.
>
> Yani ben ne kullanilabilirlik doktorasi yaptim, ne laboratuvarlarinda
> bulundum ama kendisi disinda birkac kullanici ile ugrasmis bir insanin
> buradaki hatayi gorebilecegini dusunuyorum.

> [...]

Tutarli olunmasi gerektigi gibi, hatanin neresinden donulurse bu da kardir.
Sahsi fikrimdir pek tabii ki, ben 2007'deki davranisi dogru bulmuyordum. Cok
fazla risk barindiriyordu isinde.

Kullanicilar cins bir sey yapiyorlarsa sifre sorulsun ve girilsin, zaten ilk
bir kac gundeki ayarlardan sonra pek de karsilarina cikmiyor bu soru.

--
Emre