[Gelistirici] kaptan 4

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
22 Oca 2009 Per 14:25:03 EET

Perşembe 22 Ocak 2009 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Kullaniciya "secenegini" sunmayacak kadar kotu bisi ise bu, 2007
> surumunde niye "cok devrimsel super bi dizayn bu" diyerek yapildi?
>
> Ve sadece 2007'deki gibi bilgisayarini kullanmak isteyen bir kullaniciya
> niye 32 farkli islem icin parolasini yazdirip "parolayi hatirla"
> secenegini isaretletmek ne kadar kullanici dostu bir davranis?

Ben böyle bir seçeneğe karşıyım; ancak çoğu kişi istiyor anlaşılan. Eğer
olacaksa bunun yeri kaptan olmamalı. Kullanıcıları böyle bir kullanıma teşvik
etmemeliyiz. User manager'da yer alabilir. Kaptan'ı "configuration center"
haline getirmeyelim bence.