[Gelistirici] kaptan 4

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Oca 2009 Per 12:38:37 EET

2009/1/22 Pinar Yanardag <pinar at pardus.org.tr>

> ehm.. kaptan oss'ye donusmesin demistik ama..? =) bu ayarlar acilis
> sihirbazi icin fazla spesifik kaliyor.

Kullanicilarin bir kac reboottan sorna hep Pardus'un acildigini
gorduklerinde bana ilk sordugu, Windows'u ana sistem olarak nasil ayalariz?
Duvar kagidi,  masaustu efektleri bence gerekli degil, o adimlardna kurtulup
daha onemli seyleri yapabiliriz. Tamam Guvenlik duvarini "default" on yapip
sormadan gecebilriz, NAT ise fantastik bir oneriydi sadece :)

Emre