[Gelistirici] kaptan 4

Ahmet AYGÜN ahmet at pardusman.org
22 Oca 2009 Per 10:56:26 EET

Pinar Yanardag, Thursday 22 January 2009 10:24:36 tarihinde yazdı:
> - ag ayarlari *
> - paket yoneticisi ayarlari *
> * bu iki adimi yali first boot'a koymaya karar verirsek buradan
> kalkacak. kaptan'a cok fazla adim koyup kullaniciyi bunaltmak
> istemiyorum ama simdilik bunlar kaptan'da kalacak gibi gozukuyor.

Kullanıcı ikisini de özelleştirebilsin istiyorsak YALI'ya koymamız pek
kullanışlı olmaz gibi geldi. Atıyorum ağ ayarlarım için profillerim diğer
kullanıcılarla ortak olacak ve bu profilleri sistem yöneticisi belirleyecekse
tamam ama herkesin profili kendine dersek Kaptan'da olmaları gerekir.

Ya da bir kullanıcı sistem çekmecesinde pm simgesi isterken diğeri
istemeyebilir, bu tarz ayarları kurulumda değil de kullanıcı ilk oturum
açtığında yapmak daha doğru gözüktü.

Ne dersiniz?