[Gelistirici] COMAR ve *Kit'ler

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 15:46:43 EET

On Wednesday 21 January 2009 15:38:26 Bahadır Kandemir wrote:
> 21 Oca 2009 Çar tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
>
> Yakalandım. Trygve Reenskaug'dan çaldım fikri, o da senden çalmıştır
> muhtemelen. MVC diyormuş buna, ben kodu ayır deyip geçtim.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Model-view-controller
Evet zaten sen diyordun yıllardır Comar ve Manager ilişkileri bu bağlamda
gerçekleşmeli diye ah şu hafıza..

> İki yol var dedim, birincisi yukarıdaki, ikincisi de bu.
Hmm..

... nedir anlamadım ? Soru işaretini unutmuşum ama bu bir soruydu.
Başından beri söylemeye çalıştığım Pardus'un en önemli yeteneklerinden biri
Çomar, Pardus için onu kullanmalıyız ama mümkünse araçlarımız Çomar'dan
bağımsız bir şekilde çalışacak şekilde olmalı..

--
Gökmen GÖKSEL