[Gelistirici] Özgurlukİçin Beyin Fırtınası bölümü ekim ayı raporlaması

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
21 Oca 2009 Çar 15:33:07 EET

On Wednesday 21 January 2009 15:28:31 Pinar Yanardag wrote:

> bu konuda geribildirim alamadik. acikcasi ikide bir kullanicilarin
> gozune parola penceresi sokmaktan ben de hosnut degilim. gokmen,
> fatih'in kaptan'daki sistem bazindaki ayarlari yali'ya tasima onerisine
> ne diyorsun?
Biz Fatih'le konuşmuştuk bunu aslında doğrusu bu :) Benim için problem değil
Qt4'e geçirip hemen ekleyebiliriz gerekli ekranları ;)

Ayrıca sadece sistem açılışnda çalışacak YalıFirstBoot gibi bişi de
kullanabiliriz bu işleri kurulumdan sonra yapmak adına.. Bunun götürüleri var
tabi Qt4'ün CD'ye girmesi gibi fakat 2009 için yapacaksak zaten o da problem
olmaz..

--
Gökmen GÖKSEL